Sunday, October 25, 2009

i miss u diyana "angah"~~

**kak sura itulah panggilan dia kt saya..tiba2 rasa sebak sbb dh lama tak jmpa dia.. saya dh rindu sgt nk jmpa dia nk main2 dgn dia..tp taktau bila ada masa ble jmpa dia..saya panggil dia angah.. kami dilahirkan pada tarikh yg sama..iaitu 5 december..cuma thnnya je yg berlainan.. dia anak kedua sama juga dgn saya..dia ada bantal busuk..saya jua turut ada..hehe..skrang umurnya 6 thn dan saya ialah 27 thn.. patutnya dia kena panggil saya aunty kan..tp saya lebih selesa dgn panggilan kak sura itu..sungguh comel suaranya ketika memanggil kak sura.. kami sgtlah rapat sehingga ada ketika bila saya nk pulang ke rumah n time utk berpisah dgn dia..dia akan menangis2 sbb tak bagi saya tinggalkan dia..mmg sgt sedih saat2 nk berpisah dgn dia..smp saya jua turut menitiskan air mata..mcm2 perkara saya pujuk dia..mcm2 benda saya belikan utk dia semata2 nk buatkan dia lalai dan time tu la saya akan diam2 meninggalkan dia..kadang2 saya terpksa bagi dia tdo dulu baru saya ble tinggalkan dia..kadang2 tu bila dia dh bgn dia akan nangis2 mencari saya sehingga mak ayah dia terpaksa call saya n bagi dia ckp dgn sya.. sungguh rapatkan kami.. saya sgt rindukan angah..saya rasa tak sabar nk cuti n blk jmpa angah..nk spend time dgn angah..n bawak dia pegi shopping barang2 nk skolah..thn dpn dia dh darjah 1.. saya ada bercita2 nk bawak dia dok dgn saya n bersekolah di sekolah saya..tp mak dia bagi ke...hehe.. nk try buat proposal la..kot2 mak dia bagi..

**saya sgt admire dgn senyumannya


**gembirakan kami..hehe


**sgt suka senyum bila disuruh..


**ada iras tak muka kami berdua??



**soldier rulez...


No comments:

Post a Comment