Saturday, October 31, 2009

addicted~~

**seriusly saya dh addicted utk bermain farmville di fesbuk..mula2 dulu ramai kawan2 dok invite tp saya buat taktau ja..sbb saya rasa mcm tak best..tp ini semua telah berubah sebulan lepas bila sya tgk adik saya sgt asyik mengadap farmville ini..saya mencubanya nk berkata2 di hati kecil saya takkan terpengaruh dgn permainan di fesbuk ini.tp hati kecil saya yg berkata2 itu salah..saya dh sgt addicted sehingga tidak dpt tdo malam..hahaha..tipu je tu..smp bab tdoq saya tetap tdoq tak ingat dunia..cuma perkara pertama saya akan buat jika bgn dr tdoq ialah melawat farm saya.. dah sudah melawat farm sendiri melawat farm kawan2 yg berjaya plak..saya ingin mengikut jejak kawan2 yg berjaya dlm membina farm mereka..tunjuk ajarku sifu..hehehe..

**farm saya budak baru belajar

**hari ni sabtu..terasa amat rugi sebab saya terbangun awal..sllu sabtu2 lepas saya bgn agak lewat.. tp sabtu ini terbangun awal..nk tdoq blk mmg susah dh la..tiba2 terasa nk mkn sesuatu dr pizza hut..berkira2 utk mndi dan bersiap2 keluar ke pizza hut..setelah jemu tgk rancangan di tv saya mengambil keputusan utk keluar..pukul 3 ptg baru dpt kluar..terasa nk mkn sesuatu dr pizza hut bermula pukul 11 pagi..lama jgk la baru saya berjaya keluar..bukannya apa...kemas apa2 yg patut kat bilik ni dulu..hujung minggu je ada mood nk kemas2..takpe..janji saya suka..hhaha..farmville juga membuatkan saya lambat utk kluar mencari makanan di pizza hut. salahkan farmville itu..saya tak salah langsung..boleh tak?

*disebalik rimbunan pokok renek

**setelah mendapatkan makanan di pizza hut..saya berjalan2 tgk org kat wetex parade..ramainya budak2 melepak kat sini..sebelum ni saya hnya pegi wetex parade pada hari kerja..ini rasanya pertama kali saya ke wetex parade pada hari sabtu..macam2 perangai budak2 skolah zaman skarang..kesian pulak saya tgk..pakaian depa takyah ckp..mcm2 fesyen dh ada.. berpegangan bahu berpeluk bercium di tempat awam mcm kat oversea plak..jgn ingat saya ialah anti sosial..cuma saya sedih tgk diorang tu budak2 skolah lagi dh berperangai mcm tu..kalaulah ada antara mereka anak murid saya nk je saya pegi tegur..ingat mak ayah kat rumah tu..jgn nk org putih sgt.. huhhuu..harap2 anak murid saya tak berkelakuan begini..saya sentiasa doakan anak2 murid saya sentiasa berada di jalan yg benar2 belaka..amin..

**bersedia utk mkn..


**kenyang sudah..alhamdulillah..

4 comments:

  1. cece mkn pizza hut pulak..ptut la tanya aku mkn apa td..haha.

    weh p jadi petani tu jgn lupa update blog sudah..

    ReplyDelete
  2. hehe..tiba2 ja aku rasa teringin sesuatu dr pizza..tu yg trus p beli.. aku rasa aku update skarang ni ujung minggu ja..hehe..update tetap update..

    ReplyDelete
  3. ernie..harus la ada..jgn la sedih sgt smp takde pizza kfc mcd SR semua tu..yg basic2 ada.. meh aa dtg muar..

    ReplyDelete