Thursday, September 3, 2009

happy~~

**happy yang dimaksudkan oleh saya ialah saya sudah berjaya menghantar borang transfer kepada guru besar saya..saya adalah sgt suka sebab tanggungjawab dr pihak saya sudah selesai..sekarang terpulang kepada pihak guru besar untuk menyokong atau tidak menyokong permintaan saya utk pulang berkhidmat di kedah..harapan saya menggunung tinggi. di bulan yg mulia ini saya sentiasa berdoa agar permohonan saya diluluskan. kawan-kawan silalah berdoa juga utk saya..
**saya yang telah mewujudkan blog baru ini juga mendapat sambutan dr teman seperjuangan dengan meninggalkan komen2 yg membina..terima kasih teman..saya telah mendapat semangat dr anda semua..thanks again..
**ptg kemarin pegi beli makanan berbuka bersama teman2 sekolah..kami telah pergi ke pasar ramadhan bukit gambir..saya telah membeli nasi ambang..sesiapa org java mesti tau apa ini nasi ambang..nasi ambang ialah nasi putih dicampur sedikit dengan mee goreng.. lauknya ialah ayam masak kicap..ada juga sayur kacang panjang dengan so"un serta sedikit tempe..sebelum dok muar pon dah biasa dgn nasi ambang..masa kat melaka dulu pnah beli nasi ambang ni kat pasar malam..
**sementara menunggu teman saya dtg menjemput di depan rumah.. saya ada membuat sedikit aktiviti di porch rumah..activity tu dijelaskan dalam bentuk gambar di bawah..





2 comments:

  1. weh lawa rim..huhu.bile ntah aku bley tukar gak..skang ni,asik pk nak beli baju,pampers damia je..huhu

    ReplyDelete
  2. ::diyana::aku ni dh lama mengidam rim..sebab tu aritu dpt je tunggakan trus p rembat rim ni..kalau dak tak merasa jgk aa..

    ReplyDelete