Friday, September 11, 2009

UPSR the sequel~~

**selama 3 hari saya berulang alik ke SK Sawah Ring utk jaga exam UPSR.di hari pertama..bila soalan BM pemahaman telah diedarkan..saya pon cepat2 melihat soalan2 itu..aduh..bagi saya soalan pemahaman ini agak susah..kenapakah tatabahasa yg digunakan dlm soalan itu seperti yg jarang digunakan oleh murid2 seharian di sekolah..tp tak tau la cikgu2 bm thn 6 yg lain apa kata mereka..saya tak sempat lagi bersembang2 dgn mereka..tp dengan sesama cikgu yg jaga peksa dgn saya tu ada lah kami sembang2 sket n mmg diakui soalan bm pemahaman agak susah.. then math kertas 2 bagi saya bolehlah nk score..kepada sesapa yg dh mahir basic facts tu senang2 je ble score 30 markah ke atas..english n science no komen sebab saya tak minat nk tgk soalannya..hehehe.. 3 hari jaga peksa best jgk..sebabkan thn ni peksa dlm bulan posa so skolah tu tak dpt nk belanja makan..mereka tetap bagi buah tgn kepada kami 4 org cikgu2 yg jaga peksa kat skolah tu.. thanks a lot..i really appreciate it..


**terima kasih..








**ada lagi 25 minit masa utk berdoa..hehe..







**rutin pagi2 sebelum kluaq rumah

3 comments:

  1. ha..bertuah nye dapat tgk soalan Mt paper 2 awal2..i dpt tgk after UPSR habis tau..sian i..soalan Paper 2 ok la.. tp bg i Paper 1 tu quite difficult untuk clas i huhu..byk kbkk je tul tak?

    ReplyDelete
  2. zura, segak sungguh hang pi skola..mesti jadi idola budak2 kan

    p/s cun, pujian ikhlas

    ReplyDelete
  3. kainis:: for me kertas 1 tu byk kena baca n fahamkan..kalau i la kan..mesti main baca2 then tanda je mana yg suka..sgt tidak suka jawab soalan maths..tp saya adalah cikgu maths..ehhe..

    ernie:: aku nk segak2 pon time p skolah je la.. balik rumah dok terperuk kat rumah je..takde masa nk segak2 kat tmpt lain lagi dah..hehe..

    ReplyDelete