Monday, September 7, 2009

esok,lusa dan tulat~~

**ialah kena jaga exam upsr on 8,9 n 10 sept ni kat sk sawah ring..jadi tak dpt pegi ke sekolah utk 3 hari itu..rasa mcm risau jgk takut2 my pupils ketinggalan pelajaran mereka..tp takpa..sudah ditinggalkan beberapa kerja yg perlu mereka siapkan sempena saya tak dtg ke sekolah.
**sedang berfikir2 kemanakah hendak dituju untuk membeli makanan ptg ini..tidak ada keinginan langsung utk memasak..mungkin keadaan sekeliling di sini membuatkan saya tidak ada keinginan utk memasak..dulu masa kat rumah sewa lain2 suka jgk masak..feveret menuku ialah ayam masak merah..sapa pnah rasa angkat tgn..sedapkan..kata feveret kena la masak sedap n kenalah mengaku sedap sebab sendiri yg masak..hehehe..
**tapi bukan nk kata apa laa..saya ni kalau takdak sambal tak brapa selera sgt nk mkn nasi. kalau paling takdak sgt pon ble je letak sos kat nasi tu bagi nmpk merah2..taktau la terikut perangai sapa dlm family tu..rasanya mereka yg lain ok je..dan 1 lagi kalau mkn kat kedai ala thai mesti mintak sambal belacan..tak ble miss..tp org ckp tak elok mkn pedas2..stakat ni saya tak rasa lagi impak dr mkn pedas..esok pon kena pk nk pegi pasar ramadhan kat mana pulak..kat sini ialah kekurangan pasar ramadhan..adakah mereka rajin memasak di rumah..mungkin juga kan..
**lusa pon kena pk lagi..tp kalau dh malas nk pk..mmg kluar beli kat depan taman ni ja..ada la beberapa gerai yg hidup segan mati tak mau..mesti kawan2 tak percaya..tp percayalah..saya tak tipu..tak baik tipu di bulan ramadhan yg mulia ini..hehehe






**mini in my car..bought at billion bandar sunway
2 years ago..

No comments:

Post a Comment