Friday, September 4, 2009

hujan dan panas~~

**hari ni tempat saya mengalami dua cuaca yg sangat berbeza..allah maha berkuasa.. pagi tadi hujan selebat-lebatnya menyebabkan saya terasa sgt ingin tdor nyenyak..tetapi sekarang panas sangat terik..menguji tahap keimanan saya di bulan puasa..rasa mcm nk masuk tdo dlm peti sejuk.
**pagi tadi pegi skolah mcm biasa..lepas dh key in nama kedatangan then siap2 utk ke sk sawah ring sebab ada taklimat pengawas upsr..ohh lupa nk citer..thn ini saya adalah ditugaskan menjadi pengawas exam upsr..iaitu minggu depan 8,9 dan 10 aribulan..kepada sesiapa yg ada anak,anak tiri, anak angkat,anak sedara serta sedara mara yg amek UPSR saya ucapkan good luck.. kepada kawan2 saya yg mengajar thn 6 pon saya ucapkan good luck..semoga usaha anda semua selama 9 bulan ini berhasil..tp sebenarnya penghargaan patut juga diberikan kepada cikgu2 mcm saya ni yg mengajar tahun 1,2,3,4,5 jugak..bukannya budak2 ni masuk skolah trus darjah 6 kan..tp biasa la..saya rasa sekolah mana2 pon cikgu thn 6 je yg di highlite kan..biarlah mereka dengan karenah anak murid mereka..
**ptg ni saya akan berbuka puasa di kedai..ini adalah kerana saya dh berjaya mempengaruhi clerk kat skolah saya utk teman saya berbuka puasa bersama..sila ambil tahu yg selama saya berpuasa di rumah sewa ini iaitu sejak isnin lepas..saya adalah berbuka puasa berseorangan. sedihkan jadi saya..huhuhu..dah..dah..jgn nk sedih2..biarlah berbuka sorang pon..janji dpt juga menikmati rezeki allah..amin..menu yg ada dlm fikiran skarang ialah..Tomyam Campur,Ayam Kunyit,Daging Merah dan Telur Bungkus. Air nenas ok..selamat berbuka puasa semua...


**feeling muka kat dinding..

No comments:

Post a Comment