Tuesday, September 8, 2009

petang yang suram~~

**hmmm..tidak suka keadaan petang yg suram sebegini..ini membuatkan saya yg pandai berdikari sejak 10 thn lepas merantau tempat org menjadi kepada seorang yg homesick..tidakkk.. betapa takdak kawannya saya di sini..impaknya begitu terasa..dugaan yg besar utk saya yg tak pernah lekang dgn kawan2 yg sporting beb..sudah 2 thn berpuasa di sini dan yg sedihnya berbuka sorang diri..sedihkan kawan-kawan..kalau dh sedih tu cepat2 tadah tgn doakan utk saya supaya dpt bertukar balik ke negeri Kedah..tak dpt betul2 daerah yg diidamkan pon daerah2 lain dalam negeri kedah pon saya redha..
**esok cuma ada 1 paper je UPSR..maths 1 code subjek 015/1.start pkul 8.15 hingga pukul 9.15.. kemanakah saya selepas itu..sudah ada dalam perancangan dan sudah ada list apakah yg patut dibuat pada masa itu.masih lagi berseorangan..lucukan..tp bagi saya sejak 2 thn dok sini dah tkde perasaan lagi ke mana2 di sekitar ni berseorangan..cuma kadang2 bila petang yg suram seperti sekarang ni betul2 menusuk kalbu..rasa nk nangis pon ada..rasa nk start keta balik kedah pon ada.. macam2 rasa bermain2 di minda saya ni..sedihnya........tak suka sedih smp tahap begini..
**bonus utk kakitangan kerajaan bila nk dpt ni..dpt ke tak sebelum raya?? kalau tak dpt bagitau siap2..jgn biarkan saya tertunggu2..hehehe..list shopping tambahan dah ada kalau ada bonus.. kalau takde bonus sebelum raya list ni terpaksa dilipat dan disimpan semula di tempat asalnya. tunggu smp bonus dpt bila2 pon..kalau dpt sebelum raya alhamdulillah..kalau dpt lepas raya pon alhamdulillah..kalau tak dpt pon alhamdulillah...






**ini gambar thn lepas..minum2 di "mamak" tesco
the curve lepas berbuka bersama teman2 di
EDEN..miss this moment..


1 comment: