Saturday, November 28, 2009

majlis~~

**hari ni ada 3 majlis yg saya attend..sungguh meriah di hari raya korban.. majlis pertama ialah majlis akad nikah one of my best fren back in MMU melaka..zuraida..tahniah puan..dh bertukar dr single ke married dr cik ke puan..hehe..saya doakan awak sentiasa dimurahkan rezeki dan berbahagia di samping suami sehingga akhir hayat..amin..majlis berlangsung kat masjid kg naga dlm pkul 11.30 pagi tadi..saya turut menghadirkan diri menyaksikan majlis yg sungguh bermakna utk puan ida ..saya tumpang gembira..bila agaknya saya akan berada di tmpt itu..hehe..sabar menanti dan sentiasa berdoa agar jodoh saya dipermudahkan..amin..
**majlis kedua haruslah kenduri korban..seekor lembu telah dikorbankan..ia berlaku di sebelah rumah tok saya di jitra..tp saya dh tak ble nk mkn sesuka hati sebab masa di rumah ida saya dh mkn..saya cuma menjamah seekor ikan keli bakar di cicah dgn ayaq asam..nyummy..panas2 dr tempat bakar..sehingga meleleh air liur masa tgk ikan keli atas semanggang tadi..haha.. tak sopankan saya..tp takdak la kluar air liur pon..mcm nk terkeluaq ja..masih terkawal..
**malam plak ada majlis akad nikah lagi..adik kepada sepupu ipaq...haha..apa punya relation la yg saya maksudkan..selamat mereka diijabkabulkan di masjid tmn mahsuri hanya dgn sekali lafaz.. tahniah utk anda pasangan suami isteri..tiba2 dok terbayang saya pengantin perempuan itu..apakah perasaan yg patut saya rasa time tu..hehehe..sabar jgk..masih terus berdoa dipermudahkan jodoh..aminn...



**tunggu pengantin smp di masjid..



**sampai je pengatin truslah bergambar



**berehat di pondok lepas mkn ikan keli bakar..
gmbr Tun M khas utk tatapan ernie.




**mari membalut hadiah utk puan ida



**akad nikah sesi malam di masjid tmn mahsuri



**pengantin perempuan berdebar2..



**self potrait


**sudah mau pulang..blacky^purplely^whitety^

4 comments:

  1. pewwiiit..pewiiit..zura ambik barkat..halo halo lah nanti naa..hihi

    ReplyDelete
  2. siken::dh brapa byk daa amek barkat..haha.. doa2kan lah utk aku..jgn risau..nnt bukan stakat halo..trus p depan rumah..

    ReplyDelete
  3. amin..:).weh jeles2.aku pun nak balik dok jitra.uuuu...

    ReplyDelete
  4. diyana::apa lagi..sila blk jitra dgn kadar segera..hehe

    ReplyDelete