Saturday, November 21, 2009

saya sudah arrive safely~~


**farewell party merangkap jamuan akhir thn

**sudah lama saya tak hapdet ini blog..kerana saya sibuk mengemas barang yg dh 2 thn dlm blk di rumah sewa juga di sekolah..byk sungguh hingga tak muat sebiji keta..terpaksa tumpangkan 2 beg kat kereta kawan..mujurlah dia hendak blk rumah mertuanya di padang sera..thanks to mernan dan dza..
**lepas ni saya mesti teringat2 telatah kawan2 di skolah lama..segala pengalaman manis akan saya simpan dan kenang smp bila2..kenangan2 pahit buruk jijik segala yg tak elok tu telah saya tinggal tersangkut di pagar skolah..tak kuasa saya nk hangkut bawak balik semua2 tu ke jitra ni..biar yg manis2 dan wangi2 saja yg di bawak balik..hehe..
**saya dpt skolah di jitra ini saja..skolah baru..jadi januari ni ialah hari pertama skolah ni berfungsi. saya adalah suka kerana jika mahu menjimat minyak kereta saya boleh merempit sahaja ke skolah baru nnt..alangkah ble jimatnya saya...tp bukan jimat dengan menyimpan duit di dalam bank sebaliknya jimat dr isi minyak dan habiskan utk shopping n makan2..saya sgt suka..yea..
**saya dh kna reschedule semula aktiviti2 semasa dirumah sewa dan skarang di rumah sendiri.. takkan nk buat perangai rumah sewa kat rumah sendiri kan..rasanya kalau masih buat perangai tu mesti mak saya soh saya kluar p sewa rumah lain..hehe..jgn marah mak.saya pasti akan jadi tukang masak terkenal suatu hari nnt bila saya berada di rumah dan belajar memasak dr chef mak yg ckp je nk makan apa sure dpt..syoknya ada mak mcm mak saya..nnt mesti org lain ckp.. mak kami pon mcm tu la..so..terpulang la kat hgpa semua..yg penting mak saya masak mmg mabeles...
**perjalanan kemarin amek masa 8 jam..dgn hujan yg kadang2 lebat kadang2 tidak sepanjang PLUS..dengan melihat accident di sana sini..dgn crowded kat RNR..aishh..sungguh menggugat saya seorang pemandu yg memandu bersendirian..tp alhamdulillah..pukul 10 mlm saya sudah selamat berada di rumah saya kt jitra ni..


**majlis penutup perkhemahan


**malam pesta muda mudi


**mari berkhemah


**selamat berhari raya


batik theme di hari anugerah bersama budak nakal

6 comments:

  1. zuraaaa...best nya hg dapat balik ngajaq kat jitra.sekolah apa weh?anyway,gambaq hg yg last tu,macam kembaq la dengan yg pakai tudung hitam.hihi.

    ReplyDelete
  2. shikin::sgt la best..hehe..ble jadi anak jati jitra pas ni..dh lama tinggalkan jitra.. last jd otai jitra thn 1997..skarang aku nk mulakan zaman kegemilangan tu smula..kembaq?hehe..ramai org kata kami adik beradik..

    ReplyDelete
  3. diyana::ha'a..aku dpt skolah tu ler..hg takmau mai blk dok skolah sama dgn aku ka weh? hehe

    ReplyDelete
  4. weh sekolah paya kmunting dekat gila dengan rumah hang.confirm kalau aku balik sana hang kena belanja aku makan secret recipe.kata otai jitra.hihi.

    ReplyDelete
  5. siken::harus la dekat..naik moto ja boleh.. hehe.. ble2 setekat secret recipe tu not the hal laa..

    ReplyDelete