Wednesday, November 25, 2009

koora n koori~~

**kemarin adalah hari memanjakan koora n koori..sepagian saya bersama mereka..mungkin mereka pon turut merindui saya slama saya takdak kat rumah..sebab mereka tak ble ckp ja kalau ble ckp mesti asyik tnya knapa saya lama tak blk jenguk2 mereka..saya sgt sygkan mereka.. dh 3 thn mereka hidup bersama saya..walaupon saya diperantauan org tp mereka setia menunggu saya di rumah..setelah diberus2 cengkerang mereka saya biarkan mereka bermain2 di atas lantai rumah sementara saya mencuci akuarium mereka..pnat btul brus segala bagai akuarium ini..dh dekat 3 bulan tak cuci..huhu..bila dh tukar air baru saya kembalikan koora n koori ke dlm akuarium..mereka bebas bermain berkejaran di dalam tu..telatah mereka membuatkan saya senang hati..tak dpt bayangkan mcm mana kalau saya kehilangan mereka..mesti saya rindu..
**setelah selesai memanjakan koora n koori saya meneruskan xtvt di hari gaji..mulanya pasti la beratur amek duit kat maybank..then trus ke public bank bayar keta..kebetulan sebelah public bank ada kedai astro..lantas ke situ minta mereka pasang semula astro lama yg dr johor tu ke jitra.. dh byk la pulak astro dlm rumah ni..hehe...tp takpe bil atas nama masing2 so masing2 la bayar.. hehe..
**ptg ke UUM sebab amek adik..dia ada program HIMPUN patriotik..rajin btul IPTA ni buat program dlm masa cuti..dulu masa saya kat IPTS cuti adalah 100% cuti..takdak maknanya nk p program2 plak kat kampus..hehe..tp best jgk kan sebab dpt luaskan kenalan dgn budak2 IPTA lain..lain IPT lain la pengalamannya..


**kenapa stiap kali hari pertama gaji
ATM mesti out of service..tinggal 2 ja
yg berfungsi



**saya suka suasana public bank..
nk berurusan pon cepat je..



**pasang astro lama pon kna charge.
huhu..



**mari mkn tomyam..
skali cuba pasti nk byk kali


No comments:

Post a Comment