Friday, November 6, 2009

KEDAH...here i come~~




**dari pukul 6.30 pagi tadi saya dh online sebab nk check result pertukaran ke kedah..tp resultnya saya hanya dpt ketahui pkul 3.40 ptg..sabarkan saya menunggu detik2 keemasan ini.. sampai termimpi2 pasal result ini..alhamdulillah...setelah 2 thn saya sabar menunggu result yg paling indah dlm hidup saya akhirnya permohonan saya bertukar ke kedah diluluskan.. amin.. hanya Allah je yg tau apa perasaan saya skarang..rasa nk pegi dewan skolah nk buat announcement pakai microphone..tp bukannya ada org kat skolah skarang melainkan makcik jaga..huhuhu..sabar2 ya zura..esok masa course awak boleh sebarkan berita gembira awak ini kepada kawan2 sekolah awak..ada 2 perasaan ni skarang..1 seronok gembira sbb dpt tukar balik kedah..2 sedih sgt sbb nk tinggal kawan2 skolah skarang..seriusly saya dh suka dgn kawan2 saya di sekolah ini..tp saya terpaksa meninggalkan mereka2 ini..segala tunjuk ajar mereka takkan saya lupakan..di sini lah juga saya memulakan kerjaya sebagai seorang guru..alhamdulillah.. saya dh boleh kemas2 barang utk pulang ke kedah..byk jgk barang yg perlu kemas ni..saya juga harus mencari kedai atau sesiapa yg nk beli barang2 seperti katil tilam almari mesin basuh.. saya tak termampu nk bawak semua ni balik..bonet keta saya adalah kecil..hehe..





6 comments:

  1. hehe.congrats!beb.minta skolah skali ngan mak ang le..senang..:)

    ReplyDelete
  2. congrats beb..i tumpang happy.no matter what, nmpk gayanye u kena drop by jugak kat my hometown before u g kedah..tak kire!hukumnya adalah WAJIB.it's a MUST!
    tp jauh di sudut ht i..i rasa jeles tau ngn u coz u dapat tuka.huhu.doakan i lak lps ni ek..

    ReplyDelete
  3. diyana::thanks..senang ke kalau 1 skolah dgn mak? huhu.. nnt tak ble nk buat onar..
    cha::thanks beb..jgn jeles k..maybe ni rezeki i.. i ni dok jauh sgt dr my hometown..nnt insyallah ada masa i singgah tmpt u..

    ReplyDelete
  4. people come and go zura, takyah sedih2..
    tahniah!!

    ReplyDelete
  5. ernie::thanks..ya btul..aku cuba utk tidak sedih kn tinggalkan skolah skarang ni..
    ida::thanks n tahniah utk hg jgk..

    ReplyDelete