Friday, December 4, 2009

pemimpin bersama rakyat~~

**hari isnin lepas saya adalah menghantar mak saya pegi jemputan majlis pemimpin bersama rakyat.saya tidak merancang pon nk join majlis tu sbb mak awal2 ada bagitau ada skali jamuan mkn2 sempena majlis tu..saya berasa taknak join sebab malas nk bersiap2 pipi merah mulut merah mata merah bagai..hehehe..tp bila dh smp kat tmpt yg dituju saya rasa sgt jemu jika hendak menunggu mak dlm keta..mak kata dia nk p skejap je..tp skejap pon kalau dh mkn2 ni mesti akan jadi lama jgk..
**saya pon buat keputusan utk turun dr keta n turut serta ke majlis..duduk blakang2 sbb pakai sempoi2 ja..tgk org kat situ semua pakai baju kurung sebab jamuan hari raya la katakan..mesti semua org akan ckp dlm hati atau sedang mengumpat saya..apa saya kisah..janji saya tak ganggu hidup makcik2 sekalian..bila dh pemimpin smp n dia beri sedikit ucapan tibalah masa mkn.. saya takdak rasa nk mkn pon sbb saya bukanlah penggemar laksa..menu pada hari tu ada laksa..bihun goreng.. ketupat bersama rendang ayam n serunding ikan..
**semua org dh beratur amek makanan..saya hanya melihat gelagat mereka..tiba2 hati saya sgt teringin nk rasa ketupat n serunding ikan yg nmpk mcm menyelerakan..saya pon amek la beberapa ketul ketupat dan sesudu serunding..nmpknya sgtlah menyelerakan..dan yg penting rasa serunding itu sgt MARBELES..rugi saya tak amek byk..nk amek utk second round haruslah dh abeh..smp ke hari ni masih teringat2 kesedapan serunding ikan itu..hehe..



**pemimpin berkaca mata



**rakyat mata berkaca


**kesesakan sebelum smp tol sg 2.. nk p kenduri ida



**adik manis lotus dlm usaha memotong abg black

2 comments:

  1. pemimpin berkaca mata macam kenai ja..Dato' S kan?yang ada skandal dengan Datik I ? ;p

    sambil drive mana boleh ambik gambar wei..aku report polis aihh..aku kan kroni kenal semua polis balai jitra tu..hahahahaha

    ReplyDelete
  2. siken::10 markah utk hg sebab btul teka nama pemimpin itu..hehe..
    aku amek gmbq masa keta tgh stop aa..jem truk kat tol sg 2 tu..yg amek gmbq adik manis lotus tu menggunakan kepakaran tgn kiriku..hehe..jgn la report polis..nnt aku kena buang daerah..aku nk dok kubang pasu ja..takmau p daerah lain dah..

    ReplyDelete