Friday, December 4, 2009

happy brthday Princess~~

**saya sudah berumur 27 thn hari ini..5 december..mak saya lahirkan saya di rumah tok saya di perlis waktu subuh pada 5 december 1982..matahari takdak lagi..sebab tu gelap sket ni..hehe
alhamdulillah saya masih bernafas di bumi ini sehingga umur 27..saya harapakan saya sentiasa di panjangkan umur dimurahkan rezeki serta dipermudahkan jodoh..amin...
dikesempatan ini juga saya ingin memohon maaf kepada semua kawan saya jikalau ada terkasar bahasa dan terkasar tingkah laku saya yg telah mengguris hati kawan2 semua.. terima kasih kerana sudi menjadi kawan di susah dan senang..saya sentiasa menghargainya..

10 comments:

  1. happy birthday zura..semoga dipermudahkan mendapat jodoh dan dimurahkan rezeki..Aminn

    ReplyDelete
  2. zura,hepi besday..aku masih 'benci' dengan jiran hang,harap maklum. ;p

    ReplyDelete
  3. siken::bersabar ya..tunggu stahun lagi.. make sure hg paling awai..haha..thanks anyway..

    ReplyDelete
  4. x tahan aku tgk kek...terlioq weh..

    ReplyDelete
  5. aida::nk ajak hg mai makan kek pon dah abeh..hehe

    ReplyDelete
  6. happy belated birthday chegu...hehehe...

    kek tu ko beli kat ne?(mcm la bleh nk pi beli pun ;p)...tgk je dh nmpk sedap...

    ReplyDelete
  7. anne::thnks ya..kek tu kita tempah online.. sama mcm cupcakes yg sesame street dulu tu.. nyummy..

    ReplyDelete